Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u de tien meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij neem dan contact op met de receptie van het hotel via info@woodbrookebarchem.nl of via 0573-441734.



Hebben jullie een zwembad en/of sauna?
> Helaas beschikt het hotel niet over een zwembad en/of sauna. Uiteraard zijn er in de omgeving van het hotel wel diverse mogelijkheden. Informeer hiernaar bij de hotelreceptie. Dit kan telefonisch via 0573-441734 of via info@woodbrookebarchem.nl.


Wat is het verschil tussen de standaard 2 persoonskamers, de boskamers en de studio’s?
> De standaard 2 persoonskamers bevinden zich in het hoofdgebouw van het hotel zowel op de begane grond als op de eerste verdieping. De Boskamers en de studio’s zijn gelegen op loopafstand van het hotel (± 50-100 meter). De Boskamers hebben als extra een tafel met twee stoelen voor de kamer, zodat u bij mooi weer lekker buiten kunt zitten. De studio’s zijn ten opzichte van de standaard hotelkamers en de Boskamers iets ruimer en hebben als extra een kitchenette en een eigen afgeschermd terras met twee stoelen en een tafel.

Kan ik met het openbaar vervoer bij het hotel komen?
> Dit kan zeker. De bus stopt naast de parkeerplaats van het hotel (halte Woodbrookers).

Bus 56 gaat richting Deventer en/of Borculo. Om uw route te plannen van deur tot deur gaat u naar de website www.9292.nl.

Kan ik een fiets huren?
> Op 700 meter lopen van het hotel zit een fietsverhuurder welke geopend is van maandag t/m zaterdag (m.u.v. feestdagen). Hier kunt u zowel gewone, als electrische fietsen huren. Bij het ophalen worden de fietsen op de juiste hoogte afgesteld. U kunt uw fiets(en) huren door middel van het reserveringsformulier.


Hebben jullie een fietsenstalling?
> Het hotel beschikt over een fietsenstalling. Voor elektrische fietsen raden wij aan om de accu’s mee te nemen naar uw hotelkamer. U heeft toegang tot de fietsenstalling door middel van de keycard van uw hotelkamer.


Is er internet/Wifi in het hotel?
> In de gehele hotel, de Boskamers en Studio's kunt u gebruik maken van ons gratis WIFI netwerk. Bij check-in ontvangt u een inlogcode welke u gedurende uw gehele verblijf kunt gebruiken.


Kunnen wij een parkeerplaats reserveren?
> U hoeft bij ons geen parkeerplaats te reserveren. Het hotel beschikt over voldoende parkeerplaatsen voor alle kamers. Bovendien is het parkeren bij ons gratis.

 

Vanaf hoe laat kunnen we inchecken?
> U kunt inchecken vanaf 15.00 uur. Uiteraard bent u van harte welkom om al eerder naar ons hotel te komen en de omgeving te verkennen. U kunt uw bagage altijd alvast in onze garderobe plaatsen. Mocht u kamer al voor 15.00 uur schoon zijn, krijgt u uiteraard al eerder de sleutel van ons.


Hoe laat moeten we uitchecken?
> Wij vragen u om uit te checken tussen 09.00 en 11.00 uur. Om 11.00 uur start onze Housekeeping om de kamers gereed te maken voor de volgende gasten. Mocht u om welke reden dan ook al voor 09.00 uur willen vertrekken, laat dit dan weten bij het maken van uw reservering.

 

Is mijn hond ook welkom bij Woodbrooke Barchem?
> Uiteraard is uw trouwe viervoeter welkom bij Woodbrooke Barchem. Het hotel heeft speciaal hiervoor twee hondenstudio’s (klik hier). Ook is uw hond van harte welkom in de Lounge van ons hotel en op de terrassen, mits aangelijnd en rustig.

In verband met onze open keuken zijn honden niet toegestaan in Brasserie Woods. Wij reserveren graag een tafel voor u in onze lounge zodat u toch met uw hond kunt ontbijten, lunchen of dineren.

Extra kosten voor uw hond zijn € 17,50 per hond per nacht.

Wilt u met uw hond verblijven in één van de twee huisdierenstudio’s, neemt u dan telefonisch contact op met de receptie (via 0573-441734) om de beschikbaarheid te controleren. De omgeving van het hotel leent zich uitermate goed om te wandelen met uw trouwe vriend(en).

 

Staat uw vraag er niet bij?

Neem dan contact op met de receptie van het hotel via info@woodbrookebarchem.nl of via 0573-441734.

zoeken

nieuwsbrief

schrijf u in voor onze aanbiedingen!